Posted by under on מרץ 21 2013, 0 comments

לרשותנו הכשרות / סדנאות מיוחדות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

הגישה שלנו פותחה על בסיס ההפסיכולוגיה החיובית, אנו מסייעים לאנשים לממש את עצמם דרך הבלטת החוזקות שלהם ומתן לגיטימציה לשימוש בחוזקות אלה בארגון.
לצערנו ארגונים רבים שולחים את המנהלים/עובדים לסדנאות בהם ינסו לשפר את החולשות.
בגילנו אנו יודעים שקשה מאוד לשפר חולשות, אך הרבה יותר אפקטיבי וקל לחזק את החוזקות ולהביאן לידי ביטוי בדרך למימוש עצמי.

לכולנו יש חוזקות וחולשות, החוכמה הניהולית היא לזהות מה ייחודי בכל עובד ולהפיק מכך תועלת לארגון ולפרט.
על כן, במחנה האימונים אנו שמים פוקוס על החוזקות ומעצימים אותם, במשותף אנו מחפשים דרכים לשימוש אפקטיבי בחוזקות אלה בחיי היומיום.

training_camp4training_camp2s-Training Camp_16s-Training Camp_8

תהליך הלמידה החוויתית

  • מתן רקע תיאורטי אודות הנושא הנלמד.
  • התנסות במשימת משותפות הרלוונטיות לנושא, משימות המעודדות חשיבה יצירתית בדרך לפתרון, בתהליך מתקבל פידבק ישיר ובלתי אמצעי לכל אחד בנפרד ולקבוצה כולה, אודות יכולותיהם/החוזקות שלהם והקשיים המעכבים אותם בהשגת התוצאות.
  • עיבוד המשימה בהתייחס לחומר הנלמד ולתפקוד בחיי היומיום בארגון.
  • גיבוש התובנות שנלמדו וחיפוש משותף של דרכים ליישום בארגון.

מתכונת מחנה האימונים

חלק א'

המחנה יתקיים במתכונת Outdoor Training – משימות שטח היוצרות מצבי שירות ומכירה.
אנו יוצרים באופן מבוקר רצף פעילויות המשולבים עם עיבוד ודיון, שמטרתן:
– הכרת התהליכים שבמעמד המכירה
– שיפור המיומנויות לאיתור צרכים ורצונות
– תרגול וחיזוק דפוסים של הנעה לפעולה לקראת סגירה
– עמידה ביעדי מכירות
– זיהוי סגנון הלקוח והתאמת הסגנון ללקוח.

בתרגילים אנו משקפים מצבים באופן המאפשר לזהות את הקשיים הקיימים בתהליך המכירה ואיתור משותף של פתרונות אפשריים.
במסגרת זו מתאפשרת למידה מתוך ההתנסות והפקת לקחים להמשך העבודה.
כל יחידת לימוד כוללת שני חלקים, חלק א' משימה צוותית באמצעותה אנו משקפים למשתתפים מצבים מחיי היומיום.
במשימות אלה המשתתפים מקבלים משוב אישי באופן מידי ובלתי אמצעי ישירות לגבי יכולת השירות והמכירה שלהם, אנו מחזקים את נקודות החוזק ומשפרים את הטעון שיפור.
גם ברמת הקבוצה מתקבל משוב מידי לגבי נקודות החוזק והחולשה של הקבוצה.
כלומר, במתכונת זו מאפשרת לחשוף את הפוטנציאל האמתי של המוכר והקבוצה, אשר בדרך כלל חלקו חבוי ולא נגלה לעין.
בדרך זו לאפשר להם לצפות מעצמם ליותר.

חלק ב' 

עיבוד ודיון, לאחר שהמוכרים קבלו פידבק מידי מהמשימה, בעיבוד המתקיים לאחר המשימה ע"י מנחים מקצועיים.
אנו דנים בנושאים שעלו מהמשימה בהתייחס לתפקיד המוכר, כיצד מתעלים נכון את האמצעים שבידיו לעמידה ביעדים, כיצד מניעים לפעולה ויוצרים קשרים עם הקונה הפוטנציאלי שיקדמו מכירה.
טיפול בהתנגדויות, סגירה איכותית.